Tuesday 26 November 2019

Tawaran Gila-Gila AIRASIA: Terbang Dengan Serendah RM18!

GRAFIK SUMBER: AIR ASIA

Tawaran paling hebat dan menarik AirAsia sempena meraikan ulang tahun syarikat penerbangan rendah ke-18 apabila menawarkan tambah serendah RM18.

AirAsia dalam satu kenyataan media pada 25 NOVEMBER 2019 menyatakan promosi istimewa yang menawarkan tambang dari hanya RM18* sehala dari Kuala Lumpur ke Alor Setar, Johor Bahru, Kota Bharu, Kuantan, Langkawi, Miri, Pulau Pinang, Kuala Terengganu dan banyak lagi.

Katanya ia selaras dengan transformasi AirAsia ke arah menjadi platform perjalanan dan gaya hidup.

Malahan sambutan ini tidak terhad kepada jualan tiket penerbangan sahaja, malah juga untuk hotel, aktiviti, tawaran dan banyak lagi di airasia.com.

================================================

Butiran Penting Jualan Ulang Tahun ke-18

SNAP: Penerbangan pergi dan balik + Pakej 3H2M dari RM299* seorang

AKTIVITI : Diskaun 18% untuk semua aktiviti darat bagi 500 transaksi pertama dengan kod promo AA18BD

TAWARAN : Diskaun 18% untuk Tawaran Gabungan AirAsia termasuk makanan dan minuman, kecantikan & perkhidmatan di Kuala Lumpur.

BAGASI : Diskaun 8% untuk semua pilihan bagasi tambahan**

HOTEL : Diskaun 5% untuk tempahan hotel dengan kod promo 18BDAY

INSURAN : Diskaun 8% untuk pelan lengkap***


Grafik Sumber: AIR ASIA


================================================

Ketua Pegawai Komersil Kumpulan AirAsia, Karen Chan berkata, AirAsia telah beroperasi selama 18 tahun yang menakjubkan, dan sepanjang masa ini AirAsia telah menjadikan Asean lebih kecil dan membolehkan ratusan juta orang untuk terbang, majoriti daripada mereka terbang buat kali pertama. 

"Ini kerana kami berpegang teguh kepada janji kami untuk menawarkan tambang rendah.

"Setelah menghampiri dua dekad kami beroperasi, kami kini menawarkan lebih dari penerbangan dan juga termasuk tawaran perjalanan dan gaya hidup untuk anda, para tetamu kami. Terima kasih," katanya.

BAGAIMANA UNTUK BUAT TEMPAHAN

Tambang istimewa ini boleh didapati di airasia.com dan aplikasi mudah alih AirAsia dari 25 November 2019 (0001h GMT +8) hingga 1 Disember 2019 (2400 GMT +8) untuk perjalanan antara 27 April 2020 dan 1 Mac 2021.

SEJARAH AIRASIA

Sejak penubuhannya pada tahun 2001, AirAsia telah menjadi salah satu kumpulan syarikat penerbangan terbesar di dunia, dengan lebih 600 juta tetamu diterbangkan dan lebih daripada 150 destinasi di seluruh Asia Pasifik dalam rangkaiannya.

BAGAIMANA UNTUK MENGETAHUI LEBIH LANJUT?

Untuk berita terkini AirAsia, aktiviti dan promosi, ikuti AirAsia di Twitter (twitter.com/AirAsia), Facebook (facebook.com/AirAsia) dan Instagram (instagram.com/AirAsia).


AirAsia Syarikat Penerbangan Tambang Rendah Terbaik Dunia 2019

PARIS: AirAsia memenangi Syarikat Penerbangan Tambang Rendah Terbaik Dunia bagi 11 tahun berturut-turut di Anugerah Syarikat Penerbangan Dunia Skytrax 2019.

Selain itu ia juga dipilih sebagai Syarikat Penerbangan Tambang Rendah Terbaik Asia dan Kabin Premium Syarikat Penerbangan Tambang Rendah Terbaik Dunia bagi tempat duduk Premium Flatbed, yang terdapat dalam pesawat jarak jauh AirAsia X.

Foto Sumber: AIR ASIA


MAKLUMAT TAMBAHAN: 

* Tambang keseluruhan termasuk cukai dan yuran.

** Tidak termasuk untuk AirAsia Japan dan penerbangan ke Amerika Syarikat

*** Promosi ini hanya tertakluk kepada pelan komprehensif untuk penerbangan yang berlepas dari Malaysia dan Thailand. Tune Protect Travel - AirAsia dijamin oleh rakan insurans tempatan bergantung kepada negara pelepasan pertama anda. Tidak terpakai bagi (penerbangan keluar ke) Amerika Syarikat, Korea, Taiwan dan Arab Saudi. Tertakluk pada terma dan syarat.

SUMBER INFO: AIRASIA

No comments:

Post a Comment

Penggunaan Mesin Penuai Kawalan Jauh dan Robot dalam Penanaman dan Penuaian Padi

    AI image generated by : Mohd Ezli Mashut Oleh : Mohd Ezli Mashut & ChatGPT Pendahuluan Pertanian merupakan salah satu sektor penting...